نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرقت ساعت ۲ میلیون دلاری از راننده فراری

  • کد خبر: ۱۱۷۸۲۱
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
سرقت ساعت ۲ میلیون دلاری از راننده فراری
ساعت لاکچری راننده فراری در ایتالیا به سرقت رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پلیس ایتالیا زمزمه‌هایی را در مورد اتفاقی که برای ساعت دزدیده شده چارلز لکلرک رخ داده، شنیده که توسط رسانه‌ها پوشش داده شده است.

ساعت مورد بحث دزدیده شده، ریچارد میل RM ۶۷-۰۲ بود. هنگامی که لکلرک قبل از گرندپری امیلیا رومانیا، برای عکس گرفتن با طرفداران خود از ماشین پیاده شد، ساعت این راننده فراری به سرقت رفت. شخصی که ساعت را دزدیده قبل از اینکه بتواند دستگیر شود، موفق به فرار شد.

براساس گزارشات منتشر شده پلیس سرنخ‌هایی به دست آورده و اعلام شده ساعت در ناپلی ایتالیا دیده شده است. پلیس ادعا می‌کند که ۳ دزد سعی کردند ساعت را به یک فروشنده کالا‌های لوکس مسروقه بفروشند، اما یک مشکل وجود داشت؛ این ساعت یک نسخه سفارشی بود که توسط ریچارد میل تولید شد و امضای چارلز لکلرک روی بدنه آن نقش بسته بود. قیمت این ساعت ۲ میلیون دلار اعلام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->